Saturday

Vilken lördag i sportsoffan, vojne vojne. Skidor, skidskytte, damhandboll, Barcauppvisning, Mårts nya landslag hade lekstuga, ja de va ett tolvtimmarspass helt enkelt.

Lördagens 3 stjärnor: Björn Ferry, Cecilia Grubbström, Daniel Brodin.

Nu laddar vi framförallt för en damfinalen även om jag är tämligen säker på en norsk revansch från gruppspelet, ska vi säga 28-22 till Norge.

Arvika innebandy tog emot särklassiga Sala på hemmaplan igår och allt var frid och fröjd 5 minuter in i andra perioden med 4-1 ledning och 3 av 4 mål gjorda av forna MSKare men sedan var det ridå ned och 7-10 till slut, laget underpresterar i vissa matcher och har inte fått med sig många poäng i de jämna matcherna, blir en stentuff vårsäsong. Jag tippade laget 6-8 inför men då gäller de att man steppar upp lite snart, nu va ju Tompa B borta igår vilket försämrar laget avsevärt! Berntsson, Fredriksson, Nelson, Arvidsson är i en klass för sig i mina ögon å Arvidssons uppgifter är ju inte å producera och Nelson är back, ja då förstår ni hur viktiga dubbel Thomas är!



Viggen var en av målskyttarna igår vilket han enligt rapporter firade rejält när den årliga tomtefesten gick av stapeln igårkväll, bland ryktena som hörs dagen efter finns, dans på borden när Klässbols linneväveri hade julbord. Så en återkommande fras hos Arvikas idrottselit idag är förmodligen inga kommentarer, jag va inte utklädd till tomte igår haha

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-20 @ 09:45:35
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0