Hello friends!

Nya som gamla, nu var det dags alltså. Kände ju att det var läge att avveckla förra bloggen när jag flyttade österut och trappade ned mitt engagemang i MSK.

Men eftersom man är en skrivande människa är det dags att dra igång igen och det kommer såklart ligga tonvikt på sport men de kommer säkert slinka in ett filmtips å lite musik, lite intressanta samhällsreflektioner!

Jag har varit aktiv som ledare eller spelare sen urminnes tider så detta är min "första" lediga säsong. Riktigt skönt..än så länge.

Bloggen kommer växla mellan "världssporten" och lokala idrotten med lite Arvikainslag trots att jag befinner mig 27 mil bort. En del Västeråsidrott skall reflekteras!

Nej nu kör vi och jag räknar med att kunna uppdatera flitigt och jag hoppas ni läsare kommenterar flitigt, blir så mycke roligare då!

Nu kör vi! 


Kommentarer
Postat av: Tålle

Kommenterar gör vi. Kör hårt!

2010-12-19 @ 12:28:15
Postat av: Tommy

Ha en riktigt god jul Roger gött du startade upp en ny Blogg!!!!!

2010-12-22 @ 17:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0