Herregud

Vad denna veckan sprungit iväg, ja de är inte bara veckorna som springer iväg märker jag med tanke på att 37 års dagen inföll härom dagen.

J VM kronorna får betyget 3, egentligen ska man inte ha mer än en 2a när man missar medalj men matchen på nyårsafton va så jäkla bra så dom får en 3a trots allt.

Tour de ski får de bli i helgen! Ska vi gissa att Kalla fixar de i monsterbacken på avslutningsetappen!

Vancouver är ren njutning i NHL!

Div 4 innebandyn med MSK i spetsen drar till med rekordlångt uppehåll över jul, tycker de ska tänka till på innebandyförbundet, skulle ju lätt gå att spela säsongen 15 okt-15 feb, ja men gör så då. Skulle ju göra innebandyn än mer attraktiv!!

Arvika däremot drar igång idag hemma mot Alba, Rolf Sandberg upprepar sitt mantra i lokaltidningen gång efter annan, tappade poäng under matchens slutdel beror på orutin hos spelarna. Dax att titta i spegeln och rannsaka sig själv lite maybe?!?! Att Rolf blev huvudtränare kändes som en rejäl chansning, aldrig varit huvudtränare för ett seniorlag tidigare. Nej dags att sidosteppa aningen och ge Björn Arvid första parkett och börja se trepoängarna komma. Mitt råd är three more matches, utan någon värre poängutdelning på dessa 3 så är de dax för styrelsen att agera, hårda ord men oundvikliga.

Jag har inte bloggen för att vara mesig å mjäka med och berömma, inte enbart iaf, blink.

Försökte å försökte i gårdagens AN läsa mig till hur de gick för AF i julcupen eller va den heter men ska läsa en gång till vid frukost.

Att Ämtervik vann var inte oväntat, ses förmodligen i div 4 säsongen 2012.

Ska återigen skriva ett längre inlägg om Arvika Fotboll inom snar framtid, ros å ris!

Ädelby-Arvidsson i Arvikas bås i februari!

Nej nu ska jag ta vara på denna dag uti de värmländska skogarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0